חיפוש

פרסום באינטרנט

אנו נמצאים היום בעידן שאי אפשר לא לייצג את החברה שלך באינטרנט , אפילו אם המסחר לא היה חלק מהעסק שלך !

פרסום אתרים הינו תחום תעשייתי עצמאי ולא רק שירותים ומערכות יחסים . אז מהו הפתרון לפרסום מקצועי ויעיל ?

ישנן כמה דרכים להגיע לפרסום מקצועי ויעיל על מנת להבטיח מספר גולשים ומבקרים איכותיים . נציין כמה  דרכים חשובות וחסכוניות, הן:

  1. פרסום באמצעות שליחת מסרים אלקטרוניים דרך תיבות המייל- EMAIL
    שליחת מסרים פרסומיים דרך תיבת המייל כגון דיוור ישיר הינו הפרסום המדויק והמשמעותי אתה יכול לבחור נישה רצויה של מבקרים לפי אזור מגורים , מדינה או אפילו עיר , מין, קבוצת גיל, מספר ההודעות הנשלחות, הפצת מסרים (יומית, שבועית , חודשי, שנתי)
  2. פרסום ע"י מספר הגולשים וקביעתם :
    סוג פרסום זה הינו תלוי במספר הכניסות לאתר , מקום הימצאם של הגולשים, והשפה שלהם … אשר קובע אותם בעל האתר .
  3. פרסום ע"י קידום האתר במנועי החיפוש – (Search Engine Optimization, SEO):
    פרסום ע"י שימוש בשיטה הנקראת" קידום האתרים במנועי חיפוש " , על מנת להיקלט למנועי החיפוש כאחד מהאתרים החברים , המופיעים בדפי החיפוש הראשונים של מנועי חיפוש מפורסמים כמו: מנוע חיפוש של גוגל , יאהו או פינג ועוד …אפשר גם לשלב עם זה קידום ופרסום ביוטיוב . קידום אתרים הוא גם קבוצה של אמצעי שיפור ופיתוח על מנת שהאתר יקבל אופי והתמחות מקצועיים בתחומים שיש בו, כבעל עסק הינך יכול לפנות לחברה המתמחה בקידום אתרים או ללמוד זאת בעצמך או באמצעות קורס קידום אתרים.
  4. חברות פרסום עולמיות (AdNetworks)
    זוהי שיטת פרסום אשר מפרסמת ונותנת לך לפרסם . חברות אלו מספקות שירות של פרסום באנרים או קניית קישורים , תמונות, ועוד… שותלת פרסומות אלו תוך אתרים מיוחדים על מנת לחשוף אותן דרך האתר המפרסם . חברות הפרסום האלו מספקות גמישות מירבית למפרסמים , בקביעת תקציב יומי או שבועי לפרסום, בכדי שהמפרסמים לא יעברו תקציב זה . החברות הכי מפורסמות בתחום הן – חברת גוגל דרך "גוגל אדסינס – GOOGLE ADSENSE" , חברת "יאהו- YAHOO" , חברת מייקרוסופט MSN וחברת "אדברייט – ADBRITE" .
  5. E-commerce – המסחר האלקטרוני (מסחר שירותים מקוונים)
    דרכה אפשר להציג את הסחורות והמוצרים, קניות ועסקאות מסחריות מרחוק, כולל השיווק והפרסום האלקטרוני.
  6. ערכו האמיתי של האתר נמדד בכמות ומספר המבקרים שהוא פונה אליהם . הכוונה היא לא במפרי הגולשים הממשי אלא במספרו של הקהל הפוטנציאלי המגיע דרך שיטת השיווק המתאימה לאתר .מה שמייחד את השיווק באינטרנט זה היכולת הגבוהה לשלוט בתקציב שלך, יכולתך הגבוהה לזהות את המבקרים, מאיפה הם , כיצד הגיעו לאתר שלכם ומה חיפשו בו. הפרסום יהיה בצורה של טקסט , תמונה או וידאו… ובכן הפרסום הוא מוצר הדומה למוצרים אחרים ,מחולק לסוג מקצועי ולסוג חובבני שכמובן תלוי במחיר המושקע במוצר זה .
יחסי ציבור ויעוץ שיווקי הינם פן חשוב מאוד לכל חברה ונוכחות באינטרנט בהחלט יכולה לשפר את התדמית ולעזור לשיווק של החברה. עם זאת חשוב מאוד לשים לב לחוקי הפרסום באינטרנט בכדי לשמור על יחסי ציבור מעולים ואתיקה טובה גם במהלך השיווק והפרסום באינטרנט, הרי פרמטרים רבים משפיעים על התפישה של הלקוחות שלנו את החברה.

נושאים קשורים :

חוקי הפרסום באינטרנט

 


עורך דין פלילי | זר שוקולדים | עורך דין אינטרנט |