חיפוש

אחסון

אחסון אתרים – חוקים ונהלים

ישנם חוקים ונהלים חשובים שבעל האתר והחברה המארחת חייבים לעבוד לפיהם

אנו נציג כמה חוקים שחלים על החברה ועל הלקוח וכמו שהזכרנו קודם כל חברה יכולה להציב לעצמה חוקים ותנאי שימוש וללקוח יש אותה זכות – הבאנו כמה דוגמאות משני הצדדים :

הסכם הנהלים והחוקים שעל החברה לקיים ולעמוד בהם מול הלקוח :

 1- שמירת סודיות

על החברה המארחת לשמור סודיות של תוכן ופרטי האתר ובעליו , ולא למסור אותם לידי אחרים .

 2- שימוש בשטח האחסון

אסור לחברה המארחת לשנות תנאי השטח הנרכש מבלי ידיעתו של הרוכש .

 3- תמיכה טכנית של החברה.

החברה תהיה חייבת לספק תמיכה טכנית לאחסון בשרת או כל בעיה אחרת שקשורה לתנאי האחסון , קבלת עצות והדרכות לשימוש בשטח ותפעולו .

 4- סיום מועד הרכישה

 במידה ותקופת סיום חוזה הרכישה הגיעה לסיומה חייבת חברת האחסון ליידע בעל האתר לפני שתנקוט בכל אמצעי אחר –

 5- אי חידוש חשבון רכישה

חברות אחסון אתרים חייבות ליידע לקוחותיה על תום תקופת האחסון ואסור לה לחדש תקופה או הסכם מבלי אישורו והסכמתו של בעל השטח .

 6- שינוי תנאי האחסון

על החברה ליידע את הלקוח על חריגה בשימוש בשטח המותר שסוכמו בתוכנית האחסון , ולא לנקוט באמצעים לא לטובת הלקוח מבלי ידיעתו על כך .

 7- החזר כספי

לחברה המארחת יש את מלוא הזכות להציב תנאים לגבי החזר כספי ללקוחות שרוצים לבטל השתתפות לפני תום תקופה מסויימת של ההסכם  .

 8- תנאי התשלום

לשים לב לתנאי התשלום בחברות האירוח ולהיות בטוחים בחברה, לוודא  אמינות וישירות שלה .

 9- גיבוי האתרים המאוחסנים בשרתי החברה המארחת .

לוודא שיש לחברה שרתים המגבים את האתרים שמאוחסנים אצלם ושיש עדכונים מדי שבוע לפחות , על מנת שחס וחלילה מקרה של פריצה או גניבה יהיה מקור להחזרת האתר .

הסכם המטלות והחוקים שעל הלקוח לבצע ולקיים

      1- הרשמה ומילוי פרטים באופן מלא בצורה נכונה

      2 – שטח האחסון שייך ללקוח בלבד

שטח האחסון שייך לבעל האתר בלבד , במידה ורוצה להעבירו למישהו אחר חייב להודיע על כך על מנת לא להיות אי הבנות ואי נעימות .

 3- חברת האחסון לא קשורה לתוכן של האתר

אשר הם יכולים לתת תמיכה טכנית לשרת ולאחסון אבל לא על תכנים של האתר .

 4-   חידוש החשבון
במידה ובעל האתר לא חידש את תקופת האחסון  – החברה תהיה זכאית לבטל השתתפותו ויכול להיות שיאבד את כל מה שעשה ולא תהיה אפשרות להחזירם .

 5- חריגה בשימוש בשירותים שסוכם עליהם בתנאי ההצטרפות לחברה

למשל חריגה ברוחב פס, מסדי נתונים, מספר דואר אלקטרוני, או השירותים האחרים שסוכם לספק אותם , להימנע מחריגה זו כדי לא להגיע למצבים מביכים .

 6- החזר כספי

על הלקוח להגיש בקשה להחזר כספי במידה וחברה מרשה זאת לפי סיבת ההחזר ואם הוא מוצדק  .

 7- תשלום מראש

לבדוק אם יש מצב של תשלום מראש על מנת להתחיל בעבודה .

 8– ביטול חוזה

לבדוק אפשרות איך ומה האפשרויות המותחות לביטול ושבירת הסכם .

 9- תנאי שינוי תוכנית האירוח

האם לקוח יכול לשנות תנאי תוכנית האירוח שלו?

 10- לבחון ולדעת מה הם תנאי השימוש בשירותים המוצעים לו .

 11- גיבוי –

אפילו אם החברה מבצעת גיבוי לאתרים שמאוחסנים על השרתים שלה – מועדף שבעל האתר יבצע גיבוי על הקבצים שלו ,כדי להימנע ממצבים חריגים .

 12- שמירת סודיות

על הלקוח לשמור סודיות החברה שמארחת ולא להעביר למשתמש אחר .

 13- תמיכה טכנית

כל חברת אחסון יש בה תמיכה טכנית – לבדוק אם היא בתשלום או לא .

 

 

נושאים קשורים :

סוגי חוות שרתים

מהו אחסון אתרים

 

 


עורך דין פלילי | זר שוקולדים | עורך דין אינטרנט |